BioPetFood gebruikt cookies om uw ervaring bij het bezoeken van onze website te verbeteren. Klik hier.
×

Privacy Overzicht

BioPetFood maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.

U kunt al uw cookie-instellingen aanpassen door het navigeren in de tabs aan de linkerkant.

Cookie instellingen Accepteren
Algemene Verordening Gegevensbescherming - EU 2016/679 U accepteert uitsluitend Noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken.

BioPetFood

Cookie instellingen Accepteren
Welkom U accepteert uitsluitend noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken. Bestellingen plaatsen door deze optie te kiezen is niet mogelijk

BioPetFood conformeert zich volledig aan, en werkt compleet volgens de regels van Thuiswinkel.org en Trust e-Commerce Europe.

Maar sterker nog; Wij gaan nog een flinke stap verder dan hun regels:

.

Bevalt enig product u of uw huisdier niet? 

We kunnen het ons bijna niet voorstellen, maar smaken verschillen nu eenmaal. Dat zal voor uw viervoeter niet anders zijn.

Neem binnen 90 dagen contact met ons op, via e-mail: uitdaging@biopetfood.nl We reageren binnen 1 werkdag of telefonisch op 0344 - 234560 , dan gaan we daar direct een oplossing voor proberen te vinden.

.

In onverhoopte gevallen dat het ons niet lukt om een prima regeling voor u te vinden;

Stuur uw aankoop dan binnen 100 dagen (wettelijk is 14 dagen) terug naar ons en wij vergoeden u 100% (ruim beter dan wettelijk gezien) van uw aankoopbedrag en natuurlijk ook de door u eventueel betaalde verzendkosten.

.

Kosten van het retour zenden? Betalen wij!

Ook dat is volgens de regels van Thuiswinkel.org wel anders...

.

Stuur uw pakket ongefrankeerd terug naar

BioPetFood

Antwoordnummer 6272

3500VC Utrecht

.

.

Mocht u het uiteindelijk toch niet eens zijn met onze oplossing of komen we er samen niet uit?

.

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

https://ec.europa.eu/consumers/odr/

.

.

Een beetje vanzelfsprekend accepteren we (half of bijna) lege zakken niet als retour, maar da's dan ook onze enige voorwaarde.

Vergeet u de Wettelijke- en Fabrieksgarantie gerust, BioPetFood stelt:  

.

100% tevredenheidsgarantie op basis & smaak van uw viervoeter!