BioPetFood conformeert zich volledig aan, en werkt compleet volgens de regels van Thuiswinkel.org en Trust e-Commerce Europe.
Maar sterker nog; Wij gaan nog een flinke stap verder dan hun regels:
.
Bevalt enig product u of uw huisdier niet?
We kunnen het ons bijna niet voorstellen, maar smaken verschillen nu eenmaal. Dat zal voor uw viervoeter niet anders zijn.
Neem binnen 90 dagen contact met ons op, via e-mail: uitdaging@biopetfood.nl We reageren binnen 1 werkdag of telefonisch op 0344 - 234560 , dan gaan we daar direct een oplossing voor proberen te vinden.
.
In onverhoopte gevallen dat het ons niet lukt om een prima regeling voor u te vinden;
Stuur uw aankoop dan binnen 90 dagen (wettelijk is 14 dagen) terug naar ons en wij betalen uw volledige aankoopbedrag terug, en natuurlijk ook de door u eventueel betaalde verzendkosten.
.
Ons Retouradres;
BPF Retail bv
Postbus 32
3500AA Utrecht
.
.
Mocht u het uiteindelijk toch niet eens zijn met onze oplossing of komen we er samen niet uit?
.
Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
.
.
Een beetje vanzelfsprekend accepteren we (half of bijna) lege zakken niet als retour, maar da's dan ook onze enige voorwaarde.
Vergeet u de Wettelijke- en Fabrieksgarantie gerust, BioPetFood stelt:
.