BioPetFood gebruikt cookies om uw ervaring bij het bezoeken van onze website te verbeteren. Klik hier.
×

Privacy Overzicht

BioPetFood maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.

U kunt al uw cookie-instellingen aanpassen door het navigeren in de tabs aan de linkerkant.

Cookie instellingen Accepteren
Algemene Verordening Gegevensbescherming - EU 2016/679 U accepteert uitsluitend Noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken.

BioPetFood

Cookie instellingen Accepteren
Welkom U accepteert uitsluitend noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken. Bestellingen plaatsen door deze optie te kiezen is niet mogelijk

Verzenden en Retourneren

.

Wij zijn niet zo moeilijk...

(We hebben namelijk vrijwel oneindig vertrouwen in de kwaliteit van onze producten).

.

Om te beginnen versturen we alle bestellingen met een minimale order grootte van € 40,- binnen Nederland GRATIS .

Voor België en Duitsland geldt een minimale order grootte van € 50,- voor gratis verzending.

.

Wij berekenen nooit extra kosten zoals bijv. verpakking-, 'grote pakketten'- & administratiekosten.

'Kleine order' en andere rare toeslagen komen bij BioPetFood écht niet voor.

De totaalprijs van uw producten + evt. verzendkosten zijn simpelweg wat u betaalt.

.

Tijdens het afrekenproces geeft u zelf uw favoriete vervoerder aan.

In gevallen van extreme drukte, bij een bepaalde transporteur bijv., kunnen wij van uw voorkeur afwijken. Het kost ú echter nooit een cent meer.

.

.

Qua levertijd:

Voor 19.00u besteld = Vandaag nog verzonden!

En dat doen we 6 dagen per week (feestdagen uitgezonderd)


.

Bevalt enig product u of uw huisdier niet? 

Neem contact met ons op, via e-mail: uitdaging@biopetfood.nl of telefonisch op 0344 - 234560 , dan gaan we daar direct een oplossing voor zoeken.

.

In onverhoopte gevallen dat het ons echt niet lukt om voor u een prima regeling te vinden;

Stuur uw aankoop binnen 90 dagen terug naar ons en wij vergoeden u 100% van uw aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten!

.

U hoeft niet moeilijk te doen met pakketzegels kopen, online te frankeren of zelfs maar in de rij te staan om af te rekenen.

.

Neem contact met ons op: Dan zorgen wij voor een gratis retourlabel!

.

Die plakt u simpelweg op het pakket en vervolgens geeft u de zending af bij een PostNL Pakketpunt 

Is een UPS Afhaalpunt , GLS Pakketshop , DHL ServicePoint of DPD Parcelshop handiger voor u?

Geef uw voorkeur aan ons door, regelen we dat en zorgen voor het juiste retourlabel.

.

Bewaar het verzendbewijs even totdat wij uw zending hebben ontvangen svp.

.

U kunt, binnen 90 dagen na aankoop, naar Uw Account > Uw bestellingen gaan en daar zelf een retourzending aanmelden:

Klik simpelweg op 'Details' achter de betreffende bestelling, selecteer vervolgens product(en) die u wil retourneren en druk tenslotte onderaan op de knop "Vraag Retour aan".

Wij bevestigen uw retouraanvraag dan zo spoedig mogelijk en versturen u het retourlabel.

.

Een beetje vanzelfsprekend accepteren we minder dan half lege zakken niet als legitieme retour, maar voor alle overige situaties: 

100% tevredenheidsgarantie op basis & smaak van uw viervoeter!

.

.