BioPetFood gebruikt cookies om uw ervaring bij het bezoeken van onze website te verbeteren. Klik hier.
×

Privacy Overzicht

BioPetFood maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.

U kunt al uw cookie-instellingen aanpassen door het navigeren in de tabs aan de linkerkant.

Cookie instellingen Accepteren
Algemene Verordening Gegevensbescherming - EU 2016/679 U accepteert uitsluitend Noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken.

BioPetFood

Cookie instellingen Accepteren
Welkom U accepteert uitsluitend noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken. Bestellingen plaatsen door deze optie te kiezen is niet mogelijk

Verzenden en Retourneren

.

Wij zijn niet zo moeilijk...

(We hebben namelijk vrijwel oneindig vertrouwen in de kwaliteit van onze producten).

.

Om te beginnen versturen we alle bestellingen met een minimale order grootte van € 35,- binnen Nederland GRATIS .

Wij berekenen nooit extra kosten zoals bijv. verpakking-, 'grote pakketten'- & administratiekosten.

'Kleine order' en andere rare toeslagen komen bij BioPetFood écht niet voor.

De totaalprijs van uw producten + evt. verzendkosten zijn simpelweg wat u betaalt.

.

Tijdens het afrekenproces geeft u zelf uw voorkeurvervoerder aan.

In gevallen van extreme drukte, bij een bepaalde transporteur bijv., kunnen wij van uw voorkeur afwijken. Het kost Ú echter nooit een cent meer.

.

.

Qua levertijd:

Wij verzenden uw bestelling binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling. 

En dat doen we 6 dagen per week! (zondagen uitgezonderd: PostNL, GLS, UPS en DPD werken nu eenmaal niet dan)


.

Bevalt enig product u of uw huisdier niet? 

Neem contact met ons op, via e-mail: uitdaging@biopetfood.nl of telefonisch op 0344 - 234560 , dan gaan we daar direct een oplossing voor zoeken.

.

In onverhoopte gevallen dat het ons echt niet lukt om voor u een prima regeling te vinden;

Stuur uw aankoop binnen 90 dagen terug naar ons en wij vergoeden u 100% van uw aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten!

.

U hoeft sowieso niet moeilijk te doen met pakketzegels kopen, online te frankeren of zelfs maar in de rij te staan om af te rekenen.

.

Geef uw retourzending simpelweg, ONGEFRANKEERD, af bij een PostNL punt met als geadresseerde:

BioPetFood, Antwoordnummer 6272, 3500VC Utrecht, Nederland. 

.

Geen PostNL Pakketpunt  bij u in de buurt?

Of is een GLS Pakketshop of DPD Parcelshop makkelijker voor u?

Neem dán even contact met ons op: Dan zorgen wij voor een gratis verzendsticker.

.

Bewaar het verzendbewijs goed svp.

.

U kunt, binnen 90 dagen na aankoop, naar Uw Account > Uw bestellingen gaan en daar zelf een retourzending aanmelden:

Klik simpelweg op 'Details' achter de betreffende bestelling, selecteer vervolgens product(en) die u wil retourneren en druk tenslotte onderaan op de knop "Vraag Retour aan".

Wij bevestigen uw retouraanvraag dan zo spoedig mogelijk. In de tussentijd kunt u uw zending wel alvast naar ons versturen. 

.

Een beetje vanzelfsprekend accepteren we (half of bijna) lege zakken niet als legitieme retour, maar voor alle overige situaties: 

100% tevredenheidsgarantie op basis & smaak van uw viervoeter!

.

.