BioPetFood gebruikt cookies om uw ervaring bij het bezoeken van onze website te verbeteren. Klik hier.
×

Privacy Overzicht

BioPetFood maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.

U kunt al uw cookie-instellingen aanpassen door het navigeren in de tabs aan de linkerkant.

Cookie instellingen Accepteren
Algemene Verordening Gegevensbescherming - EU 2016/679 U accepteert uitsluitend Noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken.

BioPetFood

Cookie instellingen Accepteren
Welkom U accepteert uitsluitend noodzakelijke Cookies om BioPetFood te bezoeken. Bestellingen plaatsen door deze optie te kiezen is niet mogelijk

Verzenden en Retourneren

.

Wij zijn niet zo moeilijk...

(We hebben namelijk vrijwel oneindig vertrouwen in de kwaliteit van onze Nederlandse producten).

.

Om te beginnen versturen we alle bestellingen met een minimale order grootte van € 35,- GRATIS naar u.

Voor 16.00 besteld? Vandaag nog verzonden! (m.u.v. feestdagen)

.

Bevalt enig product u of uw huisdier niet? 

Neem contact met ons op, via e-mail: uitdaging@biopetfood.nl of telefonisch op 0344 - 234560 , dan gaan we daar direct een oplossing voor zoeken.

.

In onverhoopte gevallen dat het ons echt niet lukt om voor u een prima regeling te vinden;

Stuur uw aankoop binnen 30 dagen terug naar ons en wij vergoeden u 100% van uw aankoopbedrag!

De kosten van het retour zenden zijn voor uw rekening.

Heeft u een redelijk gegronde reden naar ons idee? Dan compenseren wij u ook wel voor die kosten.

.

U hoeft sowieso niet moeilijk te doen met pakketzegels kopen, online te frankeren of zelfs maar in de rij te staan om af te rekenen bij een PostNL punt.

Stuur uw retourzending simpelweg, ONGEFRANKEERD, terug naar:  Antwoordnummer 13.500, 4063ZX Heesselt, Nederland. 

Die retour verzendkosten verrekenen we achteraf. Neemt u wél het verzendbewijs van PostNL mee?!

.

Geeft u aub wel van te voren aan dat u een product terug wilt sturen door contact met ons op te nemen? Dan geven wij u een RMA nummer en kunnen we u zo spoedig mogelijk terug betalen. Natuurlijk kunt u ook gewoon naar Uw Account > Uw bestellingen gaan en daar zelf een retourzending aanmaken.

Een beetje vanzelfsprekend accepteren we (half of bijna) lege zakken niet als retour, maar voor alle overige situaties: 

.

100% tevredenheidsgarantie op basis & smaak van uw viervoeter!

.

.