Verzenden en Retourneren
.
Wij zijn niet zo moeilijk...
(We hebben namelijk vrijwel oneindig vertrouwen in de kwaliteit van onze producten).
.
Om te beginnen versturen we alle bestellingen met een minimale order grootte van € 35,- binnen Nederland GRATIS .
Wij berekenen nooit extra kosten zoals bijv. verpakking-, 'grote pakketten'- & administratiekosten.
'Kleine order' en andere rare toeslagen komen bij BioPetFood écht niet voor.
De totaalprijs van uw producten + evt. verzendkosten zijn simpelweg wat u betaalt.
.
Tijdens het afrekenproces geeft u zelf uw voorkeurvervoerder aan.
In gevallen van extreme drukte, bij een bepaalde transporteur bijv., kunnen wij van uw voorkeur afwijken. Het kost Ú echter nooit een cent meer.
.
.
Qua levertijd:
Wij verzenden uw bestelling binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling.
En dat doen we 6 dagen per week! (zondagen uitgezonderd)
.
Bevalt enig product u of uw huisdier niet?
Neem contact met ons op, via e-mail: uitdaging@biopetfood.nl of telefonisch op 0344 - 234560 , dan gaan we daar direct een oplossing voor zoeken.
.
In onverhoopte gevallen dat het ons echt niet lukt om voor u een prima regeling te vinden;
Stuur uw aankoop binnen 30 dagen terug naar ons en wij vergoeden u 100% van uw aankoopbedrag.
.
U hoeft sowieso niet moeilijk te doen met pakketzegels kopen, online te frankeren of zelfs maar in de rij te staan om af te rekenen.
.
Geef uw retourzending simpelweg, ONGEFRANKEERD, af bij een PostNL punt met als geadresseerde:
BioPetFood, Antwoordnummer 6272, 3500VC Utrecht, Nederland.
.
Geen PostNL Pakketpunt bij u in de buurt?
Of is een GLS Pakketshop of DPD Parcelshop makkelijker voor u?
Neem dán even contact met ons op: Dan zorgen wij voor een gratis verzendsticker.
.
Bewaar het verzendbewijs goed svp.
.
U kunt, binnen 30 dagen na aankoop, naar Uw Account > Uw bestellingen gaan en daar zelf een retourzending aanmelden:
Klik simpelweg op 'Details' achter de betreffende bestelling, selecteer vervolgens product(en) die u wil retourneren en druk tenslotte onderaan op de knop "Vraag Retour aan".
Wij bevestigen uw retouraanvraag dan zo spoedig mogelijk. In de tussentijd kunt u uw zending wel alvast naar ons versturen.
.
Een beetje vanzelfsprekend accepteren we (half of bijna) lege zakken niet als legitieme retour, maar voor alle overige situaties:
100% tevredenheidsgarantie op basis & smaak van uw viervoeter!
.
.